"Layak Dapat Wanita Yang Lebih Baik” - Ayda Jebat



"Layak Dapat Wanita Yang Lebih Baik” - Ayda Jebat

Jika sebelum ini sudah tersebar berita mengenai Redza Rosli sudah berjumpa keluarga Ayda Jebat selain Ayda juga menyatakan mereka sangat serasi, kini semuanya hanya tinggal kenangan kerana keakraban mereka berdua tidak membawa erti mereka sedang bercinta.

BACA: KOPIAH AMY SEARCH LARIS

“Mungkin kerana saya quite charming (ketawa), mungkin sebab saya friendly, still single dan berlakon dengan orang yang gandingannya juga masih single, jadi orang kaitkan kami bercinta”

“Apa yang boleh saya katakan, hubungan saya dengan Redza memang baik dan bagi saya dia seorang lelaki yang baik dan lebih layak mendapat perempuan yang lebih baik. Bukan bermaksud saya tak baik, tapi mungkin tidak cukup baik untuknya,” katanya.

Seperti sudah dijangka, setiap kali tibanya gandingan drama terbaru pasti Ayda akan terpalit dengan cerita sebegini malah sebuah ruangan pojok akhbar tempatan turut menyatakan ‘strategi’ Ayda ini lambat laun akan membuatkan peminat bosan.

Tambah pelakon dan juga penyanyi ini juga, jika boleh dia tidak mahu lagi kisah-kisah cinta dimainkan dan mahu terus fokus dengan kerjayanya. - Apakes

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment