Peniaga Besi Buruk Didakwa Kes Rogol Dan Samun



Peniaga Besi Buruk Didakwa Kes Rogol Dan Samun


PETALING JAYA - Seorang lelaki yang tular di media sosial dalam satu video kejadian rogol di Bandar Kinrara, Puchong, didakwa di Mahkamah Majistret, di sini, hari ini.

B Sugidran, 26, yang bekerja sebagai peniaga besi buruk didakwa atas tiga tuduhan merogol, melakukan seks luar tabii dan rompak berkumpulan, bulan lalu.

Dia bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan sebaik pertuduhan terhadapnya dibacakan jurubahasa di hadapan Hakim Hilmiah Yusof.

Berdasarkan kertas pertuduhan, Sugidran didakwa merogol dan melakukan seks luar tabii terhadap seorang wanita warga Indonesia, berusia 33 tahun, yang juga penjaga kaunter premis itu.

Sugidran bersama seorang lagi yang sudah meninggal dunia, turut didakwa melakukan rompak berkumpulan membabitkan kerugian RM400 terhadap seorang lelaki warga Bangladesh, berusia 34 tahun, yang juga rakan sekerja mangsa.

Sugidran turut mengaku tidak bersalah atas tuduhan mencabul kehormatan wanita Indonesia itu pada masa, tarikh dan tempat yang sama. Mahkamah tidak membenarkan tertuduh diikat jamin dan menetapkan 20 Jun ini untuk sebutan semula kes. - Apakes

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment