Saharul Ridzwan Selamat Timang Cahaya Mata Lelaki


Saharul Ridzwan Selamat Timang Cahaya Mata Lelaki

Tahniah diucapkan kepada Saharul Ridzwan dan isteri yang baru sahaja menimang cahaya mata mereka. Isterinya, Deena Emir telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki, dan berita gembira itu turut dikongsikan di akaun Instagram Saharul sebentar tadi.

“Syukur. Tak payah caption panjang buat masa sekarang ni. Saya nak layan moments paling best ni dulu. Terima kasih semua baby boy baba dah panggil dah,” tulisnya menerusi akaun Instagram sebentar tadi.

Menerusi perkongsian itu, ramai peminat membanjiri ruangan komen pelakon itu mengucapkan tahniah diatas kelahiran orang baru dalam keluarga kecil mereka. Ramai juga yang teruja ingin melihat wajah penuh bayi comel itu.

Apapun tahniah sekali lagi diucapkan kepada Saharul yang telah bergelar bapa. Semoga dengan kehadiran bayi akan menambahkan lagi kebahagiaan rumah tangga. Nanti bolehlah kongsikan nama dan wajah penuh bayi pula. - Apakes

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment